بلاگی برای فایل فولدر

معرفی و فروش انواع فایل های آموزشی

بلاگی برای فایل فولدر

معرفی و فروش انواع فایل های آموزشی

بلاگی برای فایل فولدر
بایگانی

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل

 

توضیحات فایل:

پاورپوینت کارگاه آموزشی رفتار قاطعانه و ابراز وجود

کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت کارگاه آموزشی رفتار قاطعانه و ابراز وجود (جرات ورزی) در ۶۸ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت کارگاه آموزشی رفتار قاطعانه و ابراز وجود(جرات ورزی) چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۴

مقیاس راتوس

برای تعیین الگوی کلی رفتار خود مشخص کنید کدام مشخصه یا توصیف زیر با رفتار شما مطابقت دارد.

+۳ = بسیار شبیه من است، شدیدا توصیفی از من است.

+۲ = تقریبا شبیه من است، کاملا توصیف من است.

+۱ = اندکی شبیه من است، کمی توصیف من است.

-۱ = اندکی شبیه من نیست، کمی توصیف من نیست.

-۲ = تقریبا شبیه من نیست، توصیف کاملی از من نیست.

-۳ = بسیار با من تفاوت دارد، هیچ شباهتی به من ندارد.

 

کارگاه آموزشی رفتار قاطعانه

تحقیق درباره ی رفتار قاطعانه

درخواست قاطعانه

قاطعیت در رفتار

چگونه رفتار بچگانه را کنار بگذاریم

چگونه قاطعیت خود را افزایش دهیم

چگونه مقتدرانه صحبت کنیم

راه های جدی شدن

قاطعیت در مدیریت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی